"Słuchaj, Izraelu, Pan jest naszym Bogiem - Panem jedynym...", czyli credo...

Pwt 6,4-9

"Słuchaj, Izraelu, Pan jest naszym Bogiem - Panem jedynym. Będziesz miłował Pana, Boga twojego, z całego swego serca, z całej duszy swojej, ze wszystkich swych sił. Niech pozostaną w twym sercu te słowa, które ja ci dziś nakazuję. Wpoisz je twoim synom, będziesz o nich mówił przebywając w domu, w czasie podróży, kładąc się spać i wstając ze snu. Przywiążesz je do twojej ręki jako znak. Niech one ci będą ozdobą przed oczami. Wypisz je na odrzwiach swojego domu i na twoich bramach."

Szema, Israel!!!
Słuchaj, Izraelu (Ludu ukochany)! Jest jeden Bóg i jeden Pan! [Pan jest naszym Bogiem - Panem jedynym]. Bóg i Pan jest MIŁOŚCIĄ! Uwierz w to i przyjmij MIŁOŚĆ! Daj się obdarować MIŁOŚCIĄ! Pozwól się kochać i odpowiedz MIŁOŚCI miłością. Posłuchaj SŁOWA: Będziesz miłował Pana, Boga twojego, z całego swego serca, z całej duszy swojej, ze wszystkich swych sił... Pokochaj MIŁOŚĆ całym sobą! Niech pozostaną w twym sercu te słowa, które płyną z SERCA BOGA. Wpoisz je i zapamiętasz po wsze czasy, będziesz o nich mówił i powtarzał wszędzie, gdzie będziesz [przebywając w domu, w czasie podróży] i w każdym czasie [kładąc się spać i wstając ze snu].
Codziennie Bóg szepcze mi (Ci) do ucha: "Uwierz, mój ukochany (moja ukochana), w moją MIŁOŚĆ! Kocham Cię!"

A tu piękna piosenka zatytułowana I Believe I Can Fly, którą śpiewa R. Kelly:
https://www.youtube.com/watch?v=GIQn8pab8Vc&list=RDGIQn8pab8Vc&index=1

Komentarze

  1. "Słuchaj.." ... a ja wielkie mam pragnienie zobaczenia Słowa..
    ..pragnienie ,abym słuchając -widziała...
    ..i czytając- rozumiała..
    ..
    ...i takie moje spostrzeżenie... świetnie to wszystko Ksiądz zaplanował.. Rozpoczął Ksiądz pierwszym zdaniem z Biblii,potem od razu przeszedł do ostatniego zdania Biblii a dziś mamy wszystko to,co zawiera się między tymi dwoma zdaniami..Wszystko to,co jest treścią Biblii...Mowa o Miłości...
    (..dziś o Miłośći do Pana Boga... :) jutro pewnie o miłości do bliźniego... )

    2Tm4,22+++

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...aż tak nie planowałem, ale rzeczywiście, jutro w ostatni dzień 2014 roku może być SŁOWO o MIŁOŚCI do bliźniego...
      2 Tm 4,22
      +++

      Usuń
  2. ... od wczoraj ciągle słyszę w sercu słowa refrenu piosenki:
    " I Believe I Can Fly,.."..... i tak jak niemożliwe jest abym nauczyła się latać,tak niemożliwe jest abym uwierzyła w miłość...

    poza tym mam straszny lęk wysokości...
    2Tm4,22+++

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pan Bóg (po)radzi sobie ze wszystkim, co niemożliwe...
      2 Tm 4,22
      +++

      Usuń

Prześlij komentarz