"A oto Ja jestem z wami przez wszystkie dni..."

Mt 28,16-20

"Jedenastu uczniów udało się do Galilei na górę, tam gdzie Jezus im polecił. A gdy Go ujrzeli, oddali Mu pokłon. Niektórzy jednak wątpili. Wtedy Jezus podszedł do nich i przemówił tymi słowami: Dana Mi jest wszelka władza w niebie i na ziemi. Idźcie więc i nauczajcie wszystkie narody, udzielając im chrztu w imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego. Uczcie je zachowywać wszystko, co wam przykazałem. A oto Ja jestem z wami przez wszystkie dni, aż do skończenia świata."

A oto Ja jestem z wami przez wszystkie dni...
JA JESTEM
Kocham Cię
Myślę o Tobie
Pamiętam że jesteś
Patrzę na Ciebie
Słucham Cię
Zależy Mi na Tobie
Chcę żebyś był szczęśliwy
Żyję dla Ciebie
Umieram gdy cierpisz
Pomogę Ci
Obronie Cię
Jestem dla Ciebie
Na zawsze

Komentarze

  1. Blisko i daleko.
    Pewien uczeń zapytał Baalszema:" Jak sie to dzieje,że ktoś,kto kocha Boga całym sercem i wie,że jest przy nim blisko, doświadcza niekiedy uczucia rozłąki i oddalenia od Boga?"
    Baalszem tak mu to wyjaśnił:"Kiedy ojciec uczy swojego małego synka chodzenia,stawia go najpierw przed sobą,a chcąc go uchronić przed upadkiem,rozpościera blisko niego obie ręce i w ten sposób chłopczyk idzie ku ojcu między jego rękami.Ale kiedy już jest blisko,ojciec odsuwa go troszkę od siebie i szerzej rozpościera ręce,a robi to tak długo,póki dziecko nie nauczy się chodzić". (Martin Buber " Opowieści Chasydów")

    Ps121,5
    2Tm4,22+++

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...dziękuję. Martin Buber to klasyka mądrości...
      2 Tm 4,22!
      +++

      Usuń
  2. .... A więc miłość to OBECNOŚĆ ...
    Jesteś w moich myślach
    Jesteś w moim sercu
    W moim życiu
    Mam Cię stale przed oczami
    I Czuję Twe spojrzenie na sobie
    Ciagle słyszę Twój głos
    I Wiem,ze Ty zawsze mnie słuchasz
    życzysz mi dobra
    Błogosławisz mojej drodze
    Moje zycie Tobie oddałam
    Gdy cierpię nie jestem już sama
    Zawsze mi pomagasz
    Zawsze mnie obronisz
    Jesteś dla mnie
    Obecny zawsze
    Na zawsze

    https://www.youtube.com/watch?v=BLYkZfdHP7Y

    2Tm4,22+++

    OdpowiedzUsuń
  3. ...tak. Pan chce "tulić naszymi rękami" ludzi...
    Dziękuję za linki (i rozwinięcie tematu)...
    ..."czy to jest Miłość Boga, którą Ksiądz odczuwa w stosunku do siebie?" Tak. Oczywiście odczucia (przeżywania) MIŁOŚCI nie da się przedstawić jako "rzeczy", która jest stała (niezmienna), ale Bóg każdego dnia mnie dotyka...
    ...czy to jest MIŁOŚĆ, co do której - czuję, że Bóg kocha Nią ludzi? Tak. Wierzę mocno, że tak jest. Tylko my z różnych względów nie zawsze doświadczamy MIŁOŚCI...
    Cieszę się, że sprawiłem radość komentarzem i życzeniami dla Dzieci Bożych...
    Lb 6,24-26!
    +++

    OdpowiedzUsuń
  4. ...dziękuję za ciąg dalszy komentarza :).
    I za K. I. Gałczyńskiego.
    2 Tm 4,22 +++

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz