Chrześcijaństwo jest tęsknotą i czuwaniem...

Łk 12,35-38

"Niech będą przepasane biodra wasze i zapalone pochodnie! A wy [bądźcie] podobni do ludzi, oczekujących swego pana, kiedy z uczty weselnej powróci, aby mu zaraz otworzyć, gdy nadejdzie i zakołacze. Szczęśliwi owi słudzy, których pan zastanie czuwających, gdy nadejdzie. Zaprawdę, powiadam wam: Przepasze się i każe im zasiąść do stołu, a obchodząc będzie im usługiwał. Czy o drugiej, czy o trzeciej straży przyjdzie, szczęśliwi oni, gdy ich tak zastanie."

Chrześcijaństwo
przepasane biodra (tęsknota za Panem)
zapalone pochodnie (światło nadziei że przyjdzie)
wyglądanie wypatrywanie wyczekiwanie
aby mu zaraz otworzyć, gdy nadejdzie
czuwanie
Szczęśliwi owi słudzy, których pan zastanie czuwających, gdy nadejdzie
czuwanie

Komentarze

  1. "Panie,bardzo lubię Cię słuchać,kiedy mówisz o czuwaniu,o czekaniu...(...)Wydaje mi się,że moje serce jest stworzone do nieustannego czekania.Za każdym razem,gdy na kogoś czekam,czuję,jak moje serce zaczyna szybciej bić,jak ożywa mój świat uczuć.(..)Uwielbiam Panie czekać na bliskich memu sercu.Samo czekanie jest już dla mnie radością.(...)Myślę,że człowiek staje się samotny w tym samym momencie,w którym poczuł,że nie ma już nikogo,na kogo mógłby czekać.....
    (..)Nie można czekać,z lękiem.(..)Czuwać można jedynie z miłości.Naucz mnie czekać na Ciebie z miłością,odczuć Twoją bliskość,ciepło Twojej obecności.(..)
    Oczyść mnie z grzechów,z moich upadków,które zabierają mi radość czekania na Ciebie,które każą mi bać się Twego przyjścia.."

    [ks.K.Wons"Wieczorne rozmowy z Jezusem w świetle Słowa Bożego"]
    2Tym4,22 !!!!! +++

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz