Psalm 134 (nocny)

Pieśń stopni.
Oto błogosławcie Pana, wszyscy słudzy Pańscy, którzy trwacie nocami w domu Pańskim.

Wznieście ręce wasze ku Miejscu Świętemu i błogosławcie Pana!
Niechaj cię Pan błogosławi z Syjonu, Ten, który uczynił niebo i ziemię!

Wznieście ręce wasze ku Miejscu Świętemu... Wzniesione ręce to gest (ad)oranta - człowieka modlącego się.

...błogosławcie Pana! Termin oracja pochodzi od łacińskiego słowa os, co oznacza usta. Benedykt XVI powiedział, że w czasie adoracji wytwarza się najbardziej intymna bliskość między Bogiem a człowiekiem. Adoracja jest jak pocałunek, zbliżenie ust do ust...

Niechaj cię Pan błogosławi z Syjonu, Ten, który uczynił niebo i ziemię! Piękna modlitwa. Dla wszystkich. Na całą niedzielę i cały tydzień!

Komentarze

  1. Ostatnia pieśń stopni i znów dochodzimy na Syjon :) sama ta nazwa ma coś w sobie, ja osobiście mam ciarki radości na samo brzmienie tej nazwy... SYJON...

    OdpowiedzUsuń
  2. "Adoracja jest jak pocałunek,zbliżenie ust do ust..."-przymknięte oczy,zmrużone powieki,jeden oddech,ciepły oddech...Wspólne bicie serca,uniesienie..oddanie..Rozpływam się.Serce bije mi szybciej..unoszę się..płynę..Oddaję sie bez reszty.Wszystko co moje,do CIEBIE należy!Już nie ma mnie...nie ma CIEBIE..-JEDNO JESTEŚMY.. 1Kor6,17 Pnp2,16+++

    OdpowiedzUsuń
  3. P{isze ksiądz: "Adoracja jest jak pocałunek, zbliżenie ust do ust.." - .... kiedyś Uwielbiałam chodzić na adorację ( nawet po cięzkim dniu w pracy) i w ciszy uwielbiać Pana = słuchac "szeptu" Pana=dziekowac Panu=prosic Pana....Dziś nie wyobrażam sobie siebie na adoracji...
    nie pasuję do ludzi adorujących Boga .... JESTEM INNA, DALEKA OD BOGA....

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz